Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení, 9. 9. 2020, 10.00 – 10.20 hod.

Zveme Vás na webinář

AUTOMATIZACE A DIGITALIZACE HR ODDĚLENÍ

TERMÍN: 9. 9. 2020, 10.00 – 10.20 hod.

CENA: Zdarma po registraci níže

Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?
Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Ve většině případů jsou data uchovávána v různých sítích a systémech, které spolu často ani nekomunikují, tudíž je obtížné nalézt a spravovat požadované informace.

LEPŠÍ NÁSTROJE PRO HR MANAŽERY

Oddělení lidských zdrojů pro svou činnost potřebuje bezproblémové řízení informací a konzistentní „workflow“. To znamená rychle, snadno a přesně nalézt požadovaný obsah a sdílet ho dle interních pravidel.
V rámci webináře se zaměříme na automatizaci a digitalizaci personálního oddělení ve firmě. Ukážeme Vám moderní nástroje pro snadnou správu dokumentů a informací. Poradíme Vám, jak lze práci Vašeho HR oddělení zefektivnit. Součástí bude i živá ukázka finského ECM/DMS systému M-Files, Lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a Vizionáře dle Gartnera.

REGISTRACE ZDARMA ZDE