Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení, 17. 3. 2021, 10:00 – 10:20

Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?

Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Ve většině případů jsou data uchovávána v různých systémech a úložištích, které spolu často ani nekomunikují, tudíž je obtížné nalézt a spravovat požadované informace.

LEPŠÍ NÁSTROJE PRO HR MANAŽERY

Oddělení lidských zdrojů pro svou činnost potřebuje bezproblémové řízení informací a konzistentní „workflow“, které jim usnadní práci. Správa dokumentů podléhá nejen interním směrnicím, ale také obecným nařízením a pravidlům.

Zveme Vás na

Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení

V rámci webináře se zaměříme na automatizaci a digitalizaci HR oddělení ve firmě. Ukážeme Vám moderní nástroje pro snadnou a bezpečnou správu dokumentů a informací. Poradíme Vám, jak lze práci Vašeho HR oddělení zefektivnit.

Součástí bude i živá ukázka ECM/DMS systému M-Files, Lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a Vizionáře dle Gartnera.

TERMÍN: 17. 3. 2021, 10.00 – 10.20 hod.

CENA: Zdarma po registraci níže

REGISTRACE ZDARMA ZDE