Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?
Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Ve většině případů jsou data uchovávána v různých systémech a úložištích, které spolu často ani nekomunikují, tudíž je obtížné nalézt a spravovat požadované informace.
LEPŠÍ NÁSTROJE PRO HR MANAŽERY
Oddělení lidských zdrojů pro svou činnost potřebuje bezproblémové řízení informací a konzistentní „workflow“, které jim usnadní práci. Správa dokumentů podléhá nejen interním směrnicím, ale také obecným nařízením a pravidlům.
Zveme Vás na
Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení
V rámci webináře se zaměříme na automatizaci a digitalizaci HR oddělení ve firmě. Ukážeme Vám moderní nástroje pro snadnou a bezpečnou správu dokumentů a informací. Poradíme Vám, jak lze práci Vašeho HR oddělení zefektivnit.
Součástí bude i živá ukázka ECM/DMS systému M-Files, Lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a Vizionáře dle Gartnera.