Nevíte, jak ve firmě lépe spravovat Váš obsah? Jak najít vždy přesně to, co hledáte? Neztrácet spoustu času vyhledáváním aktuálních verzí souborů?
52 % organizací používá 4 a více systémů či úložišť, kam ukládá svůj obsah. To je samozřejmě velice neefektivní a chaotické. Uvádí se, že 20 % pracovního času stráví zaměstnanci hledáním obsahu, který potřebují.
Nešlo by to lépe? Poradíme Vám!
Správa obsahu ve firmě (ECM)
S efektivní správou firemního obsahu Vám velice dobře pomůže moderní ECM (Enterprise Content Management) systém, který eliminuje informační chaos tím, že oprávněným osobám poskytuje rychlý a snadný přístup ke správným datům a obsahu. Takovým systémem jsou M-Files.
Zvažujete výběr ECM řešení? Stáhněte si našeho průvodce: 10 tipů pro výběr ECM řešení.
M-Files jsou založeny na bázi metadat, tudíž potřebný obsah najdete velice rychle za pomoci klíčových slov a vlastností. Nemusíte procházet jednotlivá úložiště a hledat aktuální verzi souboru dle jeho fyzického umístění. M-Files podporují efektivní spolupráci a snadné sdílení obsahu. Podívejte se na naši infografiku: Spolupráce při tvorbě obsahu ve firmě a dozvíte se, jaké jsou 3 nejčastější výzvy v oblasti spolupráce na sdílených dokumentech a tvorbě obsahu, jak tyto výzvy zvládnout a jak efektivně a bezpečně spolupracovat na tvorbě firemního obsahu, interně i externě.
Přístup do M-Files je možný z jakéhokoliv (i mobilního) zařízení a je zabezpečen pomocí uživatelských práv. M-Files jsou aktuálně Lídrem dle společnosti Nucleus Research a Vizionářem dle Gartnera.