Většina uživatelů ve firmách marní čas „skákáním“ mezi hlavními podnikovými systémy, jako jsou ERP a CRM, a různými úložišti. Hledáme, kopírujeme, vkládáme a nahráváme, protože pro většinu z nás nejsou dokumenty a data stále propojeny. Chybí nám most mezi strukturovanými a nestrukturovanými daty.
Jak vybudovat most mezi firemním obsahem a daty?
M-Files tento chaos mění. Dokáže identifikovat zákazníky, zakázky, projekty, obchodní případy atd., k nimž se dokumenty vztahují. Informace odpovídajícím způsobem organizuje a synchronizuje s daty ve Vašem ERP, CRM či dalších podnikových systémech. Navíc přináší velice příjemné uživatelské prostředí.
M-Files poskytuje jednotný přístup k veškerému Vašemu obsahu a datům a umožňuje zaměstnancům šetřit spoustu času každý den. Pracujte efektivně pomocí systému M-Files!
Více o řešení M-Files najdete v naší sekci Funkce.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit!