Používáte ve Vaší firmě stále papírové dokumenty? Nemáte vhodné nástroje pro nahrazení manuálních procesů, jako je např. schvalování a oběh faktur nebo smluv?
80 % zaměstnanců stále tiskne alespoň jeden papír denně. Papírové verze dokumentů a jejich fyzický oběh však přinášejí firmě komplikace, v některých případech i bezpečnostní rizika, pokud jsou ponechávány nezajištěné na stolech nebo v kartotékách.
Zveme Vás na webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů?, 26. 7. 2023, 10:00 – 10:20
V rámci webináře se zaměříme na rizika oběhu papírových dokumentů a jejich eliminaci. Ukážeme Vám, jak je možné snadno a efektivně digitalizovat Vaši správu dokumentů, a to aniž by došlo k nespokojenosti Vašich zaměstnanců či k narušení stávajících procesů. Poradíme Vám, jak těžit z výhod bezpapírové kanceláře. Představíme Vám inteligentní nástroje pro elektronickou práci s dokumenty, ECM/DMS systém M-Files a vytěžovací systém DOCU-X OCR. Všem účastníkům bude po webináři k dispozici případová studie M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF, spol. s r.o.